SILKROAD GROUP
qo'llab-quvvatlash
Savdodan keyingi xizmat: 1. Mijozlar uchun barcha muammolarni hal qilish bo'yicha maslahat berish. 2. Xaridorga o'rnatish va ishga tushirish uchun uskunalar etkazib berish. 3. Texnik rahbarlik va treningni ta'minlash. 4. Mijozning shikoyatini hal qiling. 5. Buyurtmachidan mahsulot tanlovlarini yig'ing va mahsulotga mos ravishda ishlab chiqing. 6. Mijozlarga yangi ishlab chiqilgan va yangilangan mahsulotlarni joriy etish
Bizning xodimlarning 95% dan ortig'i oliy ma'lumotga ega.
Bizning xodimlarimiz haftasiga 2 kun dam olishadi, shuning uchun ular boshqa kunlarda yanada samarali ishlash imkoniyatiga ega.
Statistika ma'lumotlariga ko'ra, xaridorlarning 50 foizdan ortig'i bizga yana qaytib keladi. Printsipial jihatdan, bu afzalliklarga etarlicha standart va eskirgan, ammo sizni ogohlantirish uchun uni eslatib o'tdim: 90% yoki hatto 100% mijozlarning qaytishi haqida yozma - bu haqiqat bo'lishi juda hayoliy.
Form of treatment
Form of treatment text Form of treatment text Form of treatment text Form of treatment text Form of treatment text Form of treatment text Form of treatment text